Personal coaching

heading-personal-coaching

OVER PERSONAL TRAINER GINO VAN GEYTE ?

De personal coaching wordt hier geleid door professioneel marathonloper en Belgisch kampioen Gino Van Geyte. Hij veroverde op zes verschillende onderdelen tot nu toe in totaal twintig Belgische titels.

Hij weet als geen ander hoe successen te halen en resultaten te behalen. Een beweegschema op maat, voor jong en oud, vrouw of man, recreant of topatleet.

Kortom iedereen kan hier terecht voor een aangepast en medisch onderbouwd beweeg – en/of oefenschema.

Naast cardiotraining zijn we gespecialiseerd in:

  •  stabilisatietraining/corestability
  • TRX suspension,…
  • marathontraining
  • krachttraining
  • kettle bell
  • postnatale revalidatie
  • rugscholing

Gino Van Geyte wordt met raad en daad bijgestaan door 4 kinesitherapeuten waaronder zijn echtgenote Kathleen. Werken met een professioneel team. Ieder van ons is even graag en gepassioneerd met het vak bezig.

ONZE AANPAK 

  • Bij de eerste afspraak wordt een intakegesprek gedaan waarbij grondig geluisterd wordt naar uw verhaal.
  • Vervolgens stellen wij een plan op dat persoonlijk bij je past. We doen dit volledig in samenspraak met u, rekening houdend met uw medisch en fysiek verleden.
  • Bij een small group training is de eerste kennismakingsles gratis en vrijblijvend.

KEUZEMOGELIJKHEDEN

PERSONAL TRAINING / ONE BY ONE

Hoogwaardige 1 op 1 begeleiding op maat

  • €50/sessie
  • 10 beurten kaart €450

SMALL GROUP TRAINING

Total body workout gedurende 1 uur, in een aangename toffe sfeer

Een eerste kennismakingsles is gratis

  • 10 beurtenkaart €160
  • 15 beurtenkaart €210
  • 20 beurtenkaart €240
  • Per beurt €18

GEPERSONALISEERD LOOPSCHEMA

Met een gepersonaliseerd loopschema, onder begeleiding van Gino Van Geyte, kan iedereen zijn doel bereiken.

Na een maximale inspanningstest ( outdoor) wordt uw maximale hartslag bepaald en aan de hand van die gegevens wordt een 8-wekenschema opgemaakt.

  • 8-weken schema €85
  • Daarin zijn 1 test 2 gezamelijke trainingen inbegrepen.

HUISREGELS

  • Elke les later dan 24u voor aanvang geannuleerd wordt aangerekend.
  • Betaalde lessen en lessenkaarten worden niet terugbetaald.
  • Abonnementen worden betaald bij aanvang van de reeks.

TRX Suspension training

Wat zijn de voordelen van suspension training:

trx-outdoor400

  1. In eerste instantie wordt de trainingsduur minder. Doordat je niet van het ene toestel naar het andere hoeft te gaan, om de verschillende delen van je lichaam te trainen en je veel meer spieren tegelijk activeert dan bij isolatie-training, bespaar je tijd. Een full-body workout, gericht op flexibiliteit en krachttraining kan worden uitgevoerd in 30 minuten of minder. Ideaal voor mensen met weinig tijd.
  2. Je volledige ‘core’ wordt bij elke oefening uitgedaagd. We hebben het nu over meer dan alleen je buikspieren! Je core bestaat uit bekken, buik-, rug-en borstspieren. Het trainen van je core verbetert stabiliteit, balans en flexibiliteit van het lichaam. Alle bewegingen in je leven zijn verbonden met je core, of je nu buigt om een pen op te rapen, je de auto aan het wassen bent of met kinderen aan het spelen bent.
  3. Een sterke en stabiele core voorkomt blessures. Dat geldt niet enkel voor de vaak geplaagde rug, door ons werk en dagelijkse leven, maar feitelijk voor het hele lichaam. In het dagelijkse leven bewegen we immers niet alleen maar vooruit of achteruit. Nee, we maken complexe bewegingen in alle richtingen. Dat brengt ons tot een derde reden om die bewegingen dan ook goed te trainen. Door de verbeterde conditie en het grotere gemak waarmee we die bewegingen kunnen volbrengen, verminderen we de kans op blessures.
  4. Suspension training reduceert overgewicht. Doordat je zoveel spieren tegelijk aanspreekt verbrandt je veel calorieën tijdens de training. Maar vanwege spierherstel verbrandt je ook nog eens veel calorieën in de 48 uur daarna. Bovendien zorgt toename van spiermassa voor een hoger metabolisme, wat ook een gunstig effect heeft op verbranding van lichaamsvetten.
  5. Suspension training reduceert de effecten van de zwaartekracht op je lichaam. De toegenomen spiermassa trekt je lichaam strak, zodat de zwaartekracht minder invloed heeft op lichaam. Goed nieuws voor de ouder wordende mens!
Vooral in het begin gaat men vaak te fanatiek aan de slag, wat tot spierletsels kan lijden. Bij Kinewel kiest u voor begeleiding bij uw suspension training. Wat wil u momenteel verhelpen, waar wil u extra op trainen.