Diëten

Het Kyalin dieet

Het Kyalin pkyalinlogoroteïnedieet is een eenvoudig dieet.

Het doel is om snel de lichaamsvetten te verbranden en dat zonder de spiermassa aan te tasten.

Het resultaat is dat je na het dieet makkelijker in staat bent je nieuwe gewicht te behouden.

Wat mag en wat mag niet tijdens het Kyalin dieet?

kyalin-eiTijdens het Kyalin dieet schrappen we alle koolhydraten van het menu.

Dat wil zeggen dat pasta, brood, fruit, aardappelen, melk, … heel even niet toegelaten zijn. Ze bevatten immers allemaal suikers.

Groenten eten we à volonté. Vis en vlees vormen ook geen enkel probleem.

En we eten proteïnemaaltijden.

 

pasta-kyalinHet doel is om het lichaam te verplichten de overtollige vetten te verbranden. Dat kan enkel wanneer het lichaam geen ‘onmiddellijk beschikbare’ energie naar binnen krijgt, geen koolhydraten met andere woorden. Vervolgens moet het lichaam op zoek naar een andere energiebron en spreekt de vetten aan. De vetten vormen immers een reserve aan energie, een soort ‘voorraadkast’.

De proteïnemaaltijden van Kyalin nemen we als toemaatje tijdens het dieet. Het doel van deze Kyalin ‘maaltijden’ is om de spiermassa te behouden.
Onze spieren bestaan uit ketens van aminozuren, eiwitten dus.

Tijdens het Kyalin dieet wordt de spiermassa afgebroken. Wanneer we echter eiwitten gaan toevoegen, wordt onze spiermassa met rust gelaten. Dat is heel belangrijk want het zijn onze spieren die ons voedsel moeten verbranden. Die hou je dus maar beter bij. Het helpt je immers om na het Kyalin dieet makkelijker je gewicht te behouden.

Hoe werkt het?

Kyalin is een afslankprogramma dat gebruik maakt van producten verrijkt in eiwitten, arm aan koolhydraten en arm aan vetten. Dit eiwitdieet zorgt voor een afbraak van vetreserves, met behoud van spiermassa! Door het beperken van de consumptie van suikers en vetten, wordt het lichaam gedwongen zijn energie te putten uit de aanwezige vetreserves.

Het gevolg: afslanken!

Stappenplan

Met Kyalin in zee gaan, is niet zomaar een kuur. Want een succesvol dieet begint met een goede begeleiding. We gaan dan ook een doordacht stappenplan voorstellen op jouw toekomstige maat. Alle stappen moeten dan ook achtereenvolgens doorlopen worden tot het einde.

Stap 1: Afslankfase

In deze fase ga je het meeste gewicht verliezen. Gedurende deze fase volg je een strikt dieet op basis van een aantal eiwitporties gecombineerd met groenten en vlees of vis. Koolhydraatrijke voedingsmiddelen (zoals brood, aardappelen, pasta, rijst, fruit,…) zijn niet toegelaten. Maar geen nood, samen geraken we er doorheen!

Stap 2: Reïntroductiefase

Tijdens deze fase worden voedingsmiddelen opnieuw in het eetschema geïntroduceerd. Graanproducten en fruit vervangen geleidelijk aan de eiwitsupplementen.

Stap 3: Stabilisatiefase

In deze derde fase worden de eiwitsupplementen vervangen door gezonde voedingsmiddelen en wordt een zetmeelportie weer toegelaten. Dit eetschema zal de basis vormen van jouw nieuwe, gezonde voeding.

Stap 4: Gezonde voeding

Dit is het einddoel van ons dieet! Het succes van een langdurig resultaat is enkel gewaarborgd door het naleven van een gezonde voeding. Vanaf nu is het geen dieet, maar een levenstijl. Alles mag, maar met mate.
Ons productgamma

 Download ons receptenboek <http://www.kyalin.be/files/receptenboek_nl.pdf>
Voor onze producten stellen wij uiteraard de hoogste kwaliteitseisen. Zo hebben we een zeer gevarieerd gamma eiwitrijke en koolhydraatarme producten. Bovendien zijn we steeds op zoek naar nieuwe en nòg betere producten.

Onze supplementen worden onderverdeeld in drie groepen:

  • Onbeperkt: daar mag je uiteraard onbeperkt van smullen
  • Maximum 1x per dag: deze producten worden één keer per dag toegelaten in het schema.
  • Maximum 3x per week: deze supplementen mag je maar drie maal per week eten.

Prijzen

Eerste consultatie: 35€
Weegcontrole / opvolging: 10€